Bakan Bayraktar: “Maaşlarını Ödemeyen Şirkete Bir Daha Ruhsat Vermeyeceğim”
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Sıfır Atık Vakfı'nda düzenlenen bir basın toplantısında gazetecilerle bir araya geldi. Toplantıda, Doruk Maden işçileriyle ilgili yaşanan sorunlara dikkat çeken Bayraktar, hükümetin bu konudaki çabalarını vurguladı. İşverenin işçilerin maaşlarını ödememesi üzerine sert ifadeler kullanan Bayraktar, “Bu şirkete asla ruhsat vermeyeceğim. Yükümlülüklerini yerine getirmeyenlere maden ruhsatı yok” dedi. Bakan Bayraktar, yerli kömür üretimi için şimdiye kadar birçok teşvik sağlandığını hatırlatarak, 2029 yılına kadar alım garantisi verildiğinin altını çizdi. Bu politikaların 30 bin çalışana istihdam sağladığını ifade eden Bayraktar, “Eğer burada bir peşkeş aranıyorsa, bu 30 bin çalışana yapılmıştır” diyerek alım garantisi olmadan işçilerin çalışma…